# Type at least 1 character to search # Hit enter to search or ESC to close
Avantgárd modern márka kompromisszumok nélküli dizájnnal. A szemüvegek dizájnját az amerikai vintage stílus és a japán kultikus életstílus ihlette.
A Superdry egy jól ismert brit márka, amely ruházatot, kiegészítőket és szemüvegkereteket gyárt. A Superdry keretek modern dizájnjukról és a részletekre való odafigyelésükről ismertek. Széles választékból választhat. Akár a klasszikus és időtlen dizájnokat, akár a merész és modern stílusokat kedveli. A Superdry számos lehetőséget kínál a különböző igények kielégítésére. A letisztult fémkeretektől a masszív acetátkeretekig biztosan talál az Ön stílusához illő Superdry szemüveget.
A Superdry azon célkitűzésével összhangban, hogy 2030-ra a legfentarthatóbb globális divatmárkává váljon a szemüvegkollekció bioacetát és alacsonyabb környezeti terhelésű csomagolás választékot is tartalmaz.
A Superdry egy merész és fiatalos divatmárka. Mindenképpen vonzó lesz a fiatal szemüvegviselők és szemüveges divatrajongók számára.
A szemüvegkollekció azoknak szól, akik a színes és energikus kifejezéseket kedvelik, a részletekre való többrétegű odafigyeléssel és a merész színárnyalatokkal hozzájárulnak a márka egyedi vonzerejéhez.
A jellegzetes elemek közé tartoznak a háromdimenziós minták, a színes városi grafikák, a sportos anyagkiegészítők a merész színhatások és a merész logóelemek.
A Superdry szemüvegek gyártása során a precizitást és a minőséget szem előtt tartva kerül sor. A keretek könnyűek és kényelmesek, így hosszabb ideig is viselhetők kellemetlen érzés nélkül. A márka nagy figyelmet fordítaz olyan részletekre, mint a logó és a színárnyalatok, amelyek megkülönböztető jegyet adnak a szemüvegnek.
Fedezd fel a stílusod értékét! A Superdry szemüvegek tervezése az egyedi divatstílus iránti végtelen törekvésben és szenvedélyben gyökerezik. A minőség jó áron kulcsfontosságú, a termékek tervezése során nem kötünk kompromisszumokat.
Julian Dunkerton és James Holder 2003-ban egyesítették erőiket, hogy megalapítsák a Superdry divatmárkát. A márka ötletei az alapítók közös japán üzleti útjaiból származtak. A szemüvegek dizájnja ötvözi a Japán iránti rajongásukat, annak tipográfiáját és az amerikai divat iránti szeretetüket. 2009-ben a The Guardian a "Superdry-t" az egyik leggyorsabban növekvö márka-ként jellemezte. 2024-ben a Superdry eltávolodott a japán írástól a logójában és azóta japán irással és anélkül is kínál ruházatot és szemüvegeket.